לוגו קידום אתרים סאולייק

שירותי קידום אתרים

הלקוחות שלכם מסתובבים ברחבי האינטרנט ומחפשים אחר עסקים בדיוק כמו שלכם. אם הם רק היו רואים את האתר הנפלא שלכם הם היו יכולים להתרשם ממנו וליצור עמכם קשר לקבלת פרטים נוספים או לקבלת הצעת מחיר ורכישת המוצר \ השירות. על מנת שזה יקרה אתם צריכים להופיע בתוצאות החיפוש בתוצאות טובות ובמיקומים שיעזרו לכם לבלוט על פני המתחרים. אתם צריכים לעשות את זה בשבילכם ובשבילם ופה בדיוק נכנס כל עניין קידום האתרים בגוגל.

שירותי קידום אתריםהיום ללא ספק כולם יודעים שגוגל הוא לא רק מנוע חיפוש אלא הוא גם מנוע להצלחה עסקית. בזכות שימוש נכון באתר הגדול בעולם תוכלו לפרסם את העסק שלכם, להיחשף ללקוחות פוטנציאלים רבים שלא הייתם מצליחים להגיע אליהם ללא האינטרנט ולהפיק מכם פניות רבות ולסגור עסקאות.

היתרון הגדול ביותר של גוגל בתחום זה הוא הפרסום הממוקד. היום לא צריך לפרסם מודעה בעיתון ולדעת שמרבית האנשים אפילו לא יתייחסו בכלל מודעה שלכם אלא תוכלו להשקיע את הכסף והזמן שלכם רק על לקוחות עם פוטנציאל רב. אנשים שרוצים וצריכים אתכם ונמצאים במרחק של קליק אחד.

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הוא תחום שלא ניתן להגדירו באמצעות משפט אחד או שניים. על מנת לקדם את האתר שלכם צריך לבצע המון פעולות ולהשקיע זמן רב בחקר, למידה, השקעה כספית ועבודה סיזיפית שאת פירותיה רואים בסופו של דבר לאחר עבודה והשקעה מאמצת. קידום אתרי אינטרנט מתבצע בין היתר בקידום האורגני (מנוע החיפוש האורגני של גוגל), בקידום ממומן (דרך שירות Adwords של גוגל או בשירותי קידום ממומנים של אתרים אחרים כדוגמת פייסבוק), בקידום שוטף ברשתות החברתיות, בניית רשת קישורים עוד שיטות רבות שצריך לשלבן כדי להתקדם כפי שרוצים.

איך עובד קידום אתרים?

אז החלטתם שאתם רוצים לקדם את האתר שכלם, איך מתחילים ומה עושים? ובכן, אתם תציגו לנו את העסק \ האתר שלכם ואנחנו נחקור אותו ואת התחום בו הוא עוסק כולל את המתחרים שלכם. אנחנו נתאים לכם את שיטת הפרסום היעילה ביותר ונבנה תכנית עבודה שנתית. ביחד נתקדם לא רק בתוצאות החיפוש אלא גם בכניסות לאתר ובפניות הרלוונטיות מהגולשים.

מה כולל קידום האתר שלכם?

  • אופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש
  • כתיבת תוכן שיווקי ומקצועי באתר שלכם
  • כתיבת תוכן בעל מטרות קידום לאתר שלכם באתרים חיצוניים
  • בניית מערך קישורים
  • ייעוץ שיווקי באינטרנט, גם לרשתות החברתיות
  • מחירים הוגנים ותנאי תשלום נוחים.

לאחר עבודה קשה – רואים תוצאות

בקידום אתרים, בניגוד לתחומים אחרים, אי אפשר לראות מוצר מוגמר. זה לא כמו בניית אתר אינטרנט שאפשר לראות את האתר מוכן ולגלוש בו לאחר שהעבודה מסתיימת. בקידום האתרים העבודה לעולם לא מסתיימת! העבודה דורשת זמן וידע רב אשר ישפרו אתכם לאט ובזהירות למקומות טובים במילות מפתח רלוונטיות וחשובות על מנת להשיג את מטרותיכם. שיטות הקידום שלנו הוכחו כיעילות וניתן לראות תוצאות ושינויים לטובה כבר בשבועות הראשונים לקידום!

 למעלה
התקשרו התקשרו ווצאפ שלחו הודעה