לוגו קידום אתרים סאולייק

קידום אתרים – הסוגים השונים

שם המחבר מאת מערכת Seolike תאריך 26 באוקטובר 2016
קידום-אתרים-סוגים

התחרות הרבה בין עסקים באינטרנט הקימה מעצמה את תחום קידום אתרים, המאפשר לעסקים להתחרות על מקומות אטרקטיביים לפרסום, כגון הדף הראשי במנועי חיפוש ועוד..

עולם האינטרנט פתח את שעריו לפני כחצי עשור בצורה מאוד משמעותית לעסקים רבים בארץ ובעולם. כעת בזכות האינטרנט זוכים לקוחות ועסקים לאינטראקציה מעולה, קשר של מפרסם ומתעניינים בתחומי העיסוק, השירות ומכירת המוצרים השונים.

קידום אתרים הוא הדרך בה עסקים מתחרים זה בזה במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, כאשר ידוע כי זה שיבצע קידום אתרים יותר טוב יזכה לחשיפה רבה יותר ובכך להגדלת ההכנסות בצורה משמעותית.

תחום קידום אתרים נחלק לכמה חלקים:

קידום אתרים אורגני

גוגל ומנועי חיפוש אחרים בוחרים את האתרים אותם הם יציגו לפי מילות חיפוש על פי הרלוונטיות של הדפים באתר למנוע החיפוש. לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים רשימה ארוכה של פרמטרים אותם הם בוחנים על מנת לדרג את האתרים או יותר נכון את דפי האינטרנט במטרה לקבוע את סדר הופעתם לגולש.

קידום אתרים ממומן

מכיוון שגוגל הבינו כי עסקים רבים מתקשים בביצוע קידום אתרים מקצועי, רבים מהם מבקשים לעצמם נחלת פרסום במנוע החיפוש גוגל בצורה מהירה וללא ידע בקידום אתרים מקצועי ואורגני. האפשרות האולטימטיבית במקרה הזה היא קידום אתרים ממומן, כאשר באמצעות אפשרות זאת העסקים זוכים להופיע מייד בתוצאות הדף הראשון של החיפוש ובהשקעה רבה ותכנון נכון במקומות גבוהים יותר מהקידום האורגני.

ישנן אפשרויות נוספות לשיווק עסקי באינטרנט כגון : שיווק ברשתות חברתיות, תוכניות שותפים ופרסום בפורטלים.

אנו התמקדנו בנושא של קידום אתרים, במאמרים אחרים נרחיב על הנושאים הנ"ל.

,
למעלה