לוגו קידום אתרים סאולייק

מלחמת גוגל באתרי ספאם Webspam

שם המחבר מאת מערכת Seolike תאריך 24 באפריל 2012
מלחמת גוגל בספאם

כחלק מהשינוי הגדול שעוברת גוגל וכהמשך למלחמתה נגד אתרי הספאם ואלו העוסקים בשיטת קידום אתרים הנקראית "כובע שחור" גוגל הוציאה היום (24.04.12) עדכון חדש לפנדה שלה (שזכה לכינוי עדכון פינגווין). מדובר בשינוי משמעותי שכן החלו להופיע שינויים רציניים בדירוגי אתרים בתוצאות החיפוש.

בעדכון שפרסם בבלוג שלו מאט קאטס הוא כותב שאופטמיזציה יעילה למנועי החיפוש תהפוך את האתר לנגיש ונוח יותר הן לזחלן והן למשתמש. גם דפים בודדים יהפכו לממוקדים יותר עם מחקר ובחירה נכונה של מילת מפתח רלוונטית לכל דף ודף. קאטס טוען שאתרים רבים בכדי להשיג דירוג גבוה יותר במנוע החיפוש משתמשים בשיטות וטכניקות שאינן טובות למשתמשים ומחפשים קיצורי דרך ופרצות על מנת לדרג את האתר במקום גבוה יותר ממה שמגיע להם.  הוא מוסיף ואומר שהם נתקלים כל יום בשיטות חדשות ובונים שיטתיות על מנת למגר את השיטות האלו.

מטרת העדכון באלגוריתם או לתת למשתמשים חווית גלישה אמינה ומדוייקת יותר ולקבל את המידע הרלוונטי שאותו הם חיפשו. גוגל מעדיפים את האתרים הטובים והגדולים שמביאים תוכן רלוונטי, אמין ומעניין לגולש.

בימים אלו שינוי הWEBSPAM (אתרי זבל) ייכנס להילוך רציני אשר יגרום למספר גדול של אתרים שיפנו את מקומם לאתרים רלוונטים ואיכותיים יותר.

לסיום מאט ממליץ למנהלי ובעלי אתרים להתמקד יותר באתרי תוכן רלוונטים לגולש להעסיק חברות קידום אתרים שעוסקות אך ורק בשיטת ה"כובע לבן".

למעלה