לוגו קידום אתרים סאולייק

חשיבות התוכן בקידום אתרים

שם המחבר מאת מערכת Seolike תאריך 26 באוקטובר 2016
חשיבות תוכן

בדרך כלל כשמישהו אומר קידום אתרים עולה לכולם בראש "תוכן, תוכן, תוכן". במאמר הקודם מדוע התוכן חשוב בקידום אתרים כבר כתבנו הסבר בנקודות.

עתה נסביר באמת את חשיבת התוכן לא מצד מנוע החיפוש אלא מצד הגולש. גולש פוטנציאל שהגיע לאתר שלכם מחפש מידע נגיש ומהיר אודות המוצר או השירות אותו אתם מעוניינים למכור. המידע הזה מגיע ממספר מדיות : מדיה טקסטואלית, תמונות, סרטי וידאו, באנרים וכו'..

באנרים ותמונות למניהם מגישות לגולש משפט או שניים מעין "גירוי" להמשך קריאה וקבלת פרטים נוספים, סרטים מצד אחר מציגים לגולש מידע נוסף אך בהתאם לזמן שלהם והגולש ה"לחוץ" לא תמיד יחכה עד לסוף הסרטון בכדי להבין מה רוצים ממנו.

על כן מה שנשאר בעצם זה המלל השיווקי אותו הגולש יקרא בשמחה (במידה ומדובר בכמה משפטים 100 מילים או קצת יותר) במידה והתוכן ענייני, רלוונטי, שיווקי וסוחף – אין סיבה שהגולש לא יחפש עוד פרטים ואפילו יחפש ליצור קשר אודות המוצר או השירות.

הקשר לקידום אתרים ? הוא פשוט ביותר. כבר אמרנו שרלונטיות לגולש הוא רלוונטי למנועי החיפוש – אך אנחנו כרגע לא מדברים על הקשר הישיר בין קידום אתרים לכתיבת תוכן אלא בעיקר בקשר של תוצאת קידום אתרים כולה.

הרי כל עניין קידום האתרים הוא בעצם ליצור הגברת חשיפה, שיווק מסיבי,קבלת תעבורה והוספת לקוחות חדשים או פוטנציאלים לחוג הלקוחות של בית העסק. על כן חשיבות התוכן באתר שלכם הוא לאין ערוך מכיוון שתוכן מעניין יגרום לגולש להתעניין > יגרום לגולש לרכוש > יגרום להמלצה ללקוחות נוספים.

לא פעם נתקלתי בלקוחות שבאו עם מילות מפתח חשובות בדף ראשון אך ללא פניות – הדבר לא מועיל לאף אחד. עם שינויים קלים, מלל חכם ושנון, ועוד מסר קצר וקולע הבאנו להם הרבה יותר פניות.

לסיכום

חשיבות התוכן בקידום אתרים הוא בעיקר לצורך הפניות והגברת החשיפה. חברת קידום אתרים שעוסקת גם בתחום שיווק באינטרנט תועיל לכם הרבה יותר מכל קידום אחר שתעשו. באחריות.

 

למעלה